no només transmetem un missatge,
aconseguim conectar amb el client,
emocionem!
què oferim?
publicitat emocionalcampanyes interactives
publicitat de guerrilla
live marketing
street marketing
esdeveniments
exposicions
...
publicitat emocional
apelem a les emocions per mantenir el recordmés temps a la ment del consumidor.
campanyes interactives
busquem accions que generin interacció entreconsumidor i marca.
publicitat de guerrilla
coneguda també com a publicitat BTL (Below the line),és un estil de publicitat alternatiu, i no convencional,
que utilitza estratègies, tècniques i mitjans que per naturalesa
no han estat concebuts per a l’ús publicitàri.
live marketing
consisteix en la gestió del marketing en “viu”.tota acció que té lloc al punt de venda
pot avaluar-se a l’instant, permetent la modificació substancial
d’alguns aspectes segons els resultats obtinguts.
street marketing
és una vessant del marketing de guerrillaaplicada exclusivament a l’entorn urbà.
ESDEVENIMENTS
una de les accions més conegudes del marketing experiencialés la celebració d’esdeveniments on hi passen coses.
un esdeveniment concentra el públic potencial en un sol lloc
per ser impactat amb tot allò que la marca desitgi.
el consumidor oblidarà
el què vas dir,
el què vas fer,
però mai oblidarà
com el vas fer sentir.
“Maya angelou”
el què vas dir,
el què vas fer,
però mai oblidarà
com el vas fer sentir.
“Maya angelou”